divendres, 13 de març del 2009

COM PASSAR EL TEMPS


Passant per davant del pati d’una escola, vaig sentir els crits dels nens i nenes al pati, no se per que vaig pensar que jugaven a bàsquet, i els vaig observar una estona fins que em vaig adonar que feien un joc dels que jo practicava de petit.

També hi havien dos equips com en el bàsquet però no hi han cistelles, tan sols consisteix en llançar la pilota sobre algun membre del equip contrari i que contacti sense que pugui retenir-la, si es així aquest jugador queda eliminat.

Que fàcil, quin joc mes simple, no?

Però os asseguro que els alumnes d’aquella escola estaven gaudint d’allò més d’aquella estona de pati.

Aquest passatemps es com aquest joc, simple, tan sols un entreteniment per passar una estoneta oblidant les noves tecnologies, molt mes sofisticades.

Es tan senzill coma agafar un llapis i seguir l’ordre numèric fins a crear una imatge.

Els mes petits ho gaudien…ara potser si algú els hi ensenya, pot tornar a ser un joc diferent