diumenge, 25 de novembre del 2007

SITGES

Sitges es un lloc especial per moltes coses.

Quan vaig esta dibuixant la seva historia, com passa en altres poblacions te’n carrinyes d’un reco, com per exemple en el lloc on vas a dinar.

Aquell petit local, situat en un d’aquells carrers que baixa cap a la platja, va resultar ser molt agradable amb una decoració senzilla però al mateix temps acollidora, i en un tracta familiar, sense fer-se empalagos.

Com a tots llocs a Sitges hi ha gent eficaç i gent inepta, en aquella època vaig trobar-me uns quants d’aquests ineptes per això vaig haver d’anar moltes vegades.

Però això va servir per descobrir que la gent del carrer, en especial d’aquell restaurant al que vaig tornar un dia i un altre, i un altre... em fes veure una imatge que per altres llocs em feien veure diferent.

Al cap d’uns mesos de ser editada aquesta historia, vaig tornar en aquell petit reco, però ja no era la mateixa gent i el dinar no va ser el mateix.

Les coses canvien i ens hem d’emmotllar.


Us deixo en la portada del àlbum, que com veureu, la vaig fer doble, la imatge valia la pena


.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Estimat Ricard:

Molt maca la portada de Sitges,es ben representativa d'aquella vila.
S'ha fet l'historia en comic de Cornellá de LLobregat?
Una abraçada.

Anònim ha dit...

En aquest moment estic en contacte amb l'ajuntament, pero no et pots imaginar les complicacions que existeixen per poder contactar amb algu que realment pugui decidir.
Els que decideixen, no et reben i els que et reben tan sols intermediaris que no saps mai quin interes poden tenir en pasar la nostra proposta.
En definitiva, si no la fan es perque no voldran, jo els hi he propussat