dimecres, 4 de juliol del 2007

EL DIBUIXAR PER AGENCIA








La feina d’autor es temptadora, el que qualsevol autor vol tenir com única forma de remuneració....però la realitat es una altra.

Be, jo no em desdic d’haver treballat per agencies, com algun company menyspreava fins que va tenir necessitat i em va trucar per que el recomanes. Es mes us diré que m’ho vaig passar molt be.

Aquest personatge SIMBAT, va ser un repte per a mi. Jo admiro molt en SERRAT, al cantant també, però el dibuixant es diu BERNAT SERRAT, i amb els seus consells vaig col·laborar en l’Editorial BASTEI d’Alemanya.

Desprès de fer diferents series d’encàrrec, com “Gato Felix”, Heidi” etc. Els editors van formar equips per iniciar noves series, i jo feia de segon d’en SERRAT.
I el que son les coses, va arribar el primer guio, i com sempre amb moltes preses....i en SERRAT, esta ocupat acabant una altre historia....

L’Ortega el responsable de Baste aquí, decideix donar-me aquest primer guio a mi.

Be, jo no era ni soc en SERRAT, però vaig sortir-me del pas, vaig entregar a temps i vaig seguir amb la sèrie.