dilluns, 18 de juny del 2007

1973 EL PATUFET



Una revista que havia estat llegida pels avis, ara tornava a sortir amb ganes de ser tant important com anys enrere, però ja es diu que segones parts mai son bones.

Jo vaig entrar just uns mesos abans de que tanques la editorial, el cert es que el temps que hi vaig col·laborar va ser molt enriquidor per a mi, i era un altre pas per conèixer aquest mon del dibuix, les editorials i companys.

No penseu que al mateix temps que aconseguia publicar en el PATUFET no hi feia res mes, es clar que feia mes coses, entre d’altres complia amb el servei militar a Gavà, on vaig estar pintant al oli primer per restaurar uns antics quadres, mes tard per fer-ne de nous.

A mes de tot això, tenia un company en Del Arbol que publicava assíduament en una revista Alemanya i jo l’ajudava entintant el seu llapis.

Però tornem al PATUFET desprès d’algunes pagines soltes, se’m va ocórrer crear un personatge que fos l’antiheroi i va sortir el SUPERHOME que va passar sense pena ni gloria, va deixar de publicar-se al mateix temps que la revista.

Però encara el vaig poder vendre per una revista francesa, on van publicar les pagines que tenia.

Desprès van venir altres temps, que ja explicaré.