dimecres, 3 d’octubre del 2007

QUI NO TINGUI CULPA QUE TIRI LA PRIMERA PEDRA



Ets el rei de la casa!!!!

Això em deia la meva mare, quan era petit, desprès amb el pas del temps, vaig deixar de ser-ho.

En aquest país hi ha gent que no pot descansar sense omplir-se el pap de merda, i sigui com sigui la volen escampar per tot arreu.

Jo espero que algun dia s’aprengui a deixar a la gent en pau, i no s’intenti contaminar-nos en manifestacions malintencionades.

Així no m’estranya que mes d’un cop tinguem ganes d’abandonar.



2 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Ai mira tu, que el desterrin a Cuba ya home, que aqui no fot més que donar pel sac.

No necessitem pas rei nosaltres!!!!!

Aixxxxxxxx, quin estres per déu , petonets!!!

SOLER ha dit...

Si El "Fernando" i la "Isabel" no s'haguesin juntat, potser tot aixo ara seria diferent.

Un peto